大灰兔子爱吃鱼
Jessie's Girl (Glee Cast Version) - Glee Cast

随手改词,原曲Jessie's Girl by Rick Springfield,这里贴的是Glee版~

就觉得这歌太适合表白大眼了啊hhhhh


——————————————


Jessie is an idol, yeah

杰希当红大爱豆

I know he's been a good papa of them

微草爸爸莫要愁

But lately something's happening that ain't hard to define

但最近有些羞羞脸的事情想做

Jessie's getting himself a girl and I want to be the one

杰希要找妹子了希望那就是我!

And I'm watching him with those eyes

我看着他那饱含万千星辰的眼睛

And I'm loving him with that body, I just know it

我爱着他那四十八块腹肌的身材,虽然没摸过但我就是知道啦

Yeah 'n' he'll hold me in his arms late, late at night

深夜他会用坚实的双臂将我拥抱

You know

你知道

I wish that I was Jessie's girl

我希望我是杰希女票!

I wish that I was Jessie's girl

我希望我是杰希女票!

Where can I find a man like that

这么好的男人去哪儿找!


I stay along with my Temple

我深爱着蓝雨庙

There doesn't seem to be a reason to change

庙吹属性变不了

You know, I feel so dirty when I climb over the wall

你知道我爬墙隔壁队长的时候有多想炸了自己

I wanna tell him that I love him,

我想告诉杰希我爱他

But the point is probably moot

但也许还要斟酌一下

'Cause Sharpsharp's watching me with those eyes

因为方锐正用真诚的目光许下承诺

And Kaikai's loving me with that face, I just know it

周泽楷美颜盛世是无法抵抗的诱惑

And Zhouzhou's holding me in his arms late, late at night

大半夜的喻文州紧紧搂住我

You know

你知道

I still wish I was Jessie's girl

我还是想做杰希女票!

I always wish I was Jessie's girl

我一直想做杰希女票!

Where can I find a man like that

这么好的男人去哪儿找

Like Jessie Wang

像王杰希这样的o_O

I wish that I was Jessie's girl

我希望我是杰希女票

Where can I find a man

玩荣耀的男人去哪儿找

Where can I find a man like that

这么好的男人去哪儿找


And I'm looking in the mirror all the time

我总是对着镜子看自己

Wondering what he doesn't see in me

不知道他为什么发不现

My left eye's small, right eye's big

我左眼小来右眼大

Ain't that the way love supposed to be

命中注定的真爱啊!

Tell me, where can I find a man like that

告诉我哪里还有第二个像他这样的人

You know, I wish that I was Jessie's girl

你知道我和杰希缘定三生

I wish that I was Jessie's girl

我希望我是杰希女票

I want Jessie Wang

我要王杰希

Where can I find a man like that

这世上独一无二的、我最佩服的

Like Jessie Wang

王杰希

I wish that I was Jessie's girl

想嫁想嫁想嫁他

I want, I want Jessie Wang

杰希杰希杰希卡


评论
热度(5)